Џони Штулић: Немам ја везе са Хрватском нити је Азра хрватски бенд

dzoni-azraЈа сам Азра. Једини плаћам чланарину и немам ни једно једино хрватско крвно зрнце. Нисам ни дете из хрватско-српски брака. Дакле, Азра није хрватски бенд, као што ни «левис» фармерке нису из Вараждина, мада су их тамо производили осамдесетих, рекао је Бранимир Џони Штулић за TRIS portal, реагујући на изјаву Синише Шкарице уредника некадашњег Југотона (сада Кроација рекордса) да је ова дискографска кућа власник Азриних снимака.


Он је демантовао да је добио било какав новац од Шкарице и наводи да Југотон до дана данашњег крије ауторске уговоре јер би они показали како је потписао само право на коришћење на шест месеци а није продао власничка права.

"Мени не треба објашњавати разлику између питања власништва над фонограмима и ауторских права. У папирима које сам потписивао на шест месеци нигде нема да су мастери у власништву Југотона, нити је Југотон икад ишта купио од мене. Они су плаћали сами себи како би имали право експлоатације на шест месеци, а право на коришћење није власничко право. Ако из «Кроација рекордса» кажу да су имали уговор са мном (прошло време), који потврђује да су власници оригиналних снимака, то само значи да га немају, јер би га у супротном показали", каже Џони.

"»Кроација рекордс» крије ауторске уговоре и подмеће неке од извођачких, а у Хрватској се до суда не може. Суђење је начелно могуће када су у питању чланови истог клуба, као МОЛ и ИНА, а у овом случају то није тако. Али, ако после пет година истичу извођачка права, зашто Лајнер и Хрњак опет плаћају? Мени никад ништа није било плаћено. Све сам својим средствима плаћао", каже Штулић.

"Нису повукли ни јавно изречене тврдње да немају моју адресу и управо зато су чудовишно и прогласили моје власништво државним. То је неописива багра и не свете се само мени, него трују све око себе. То је чисто зло и са њим нема мирења. Зато, нека ме скину са својих службених страница и «википедија». Имају они довољно свог поганог стада!", закључује легенда.

Бранимир Џони Штулић је рођен 11 априла 1953 године у Скопју од оца Србина Ивана Штулића и мајке Српкиње Славице. Има млађу сестру Бранку.

Певач је и гитариста најбоље југословенске рок групе Азра. Први албум Азре је изашао 1980 године и то је најјачи деби у историји југословенског рока. Самостално и са групом Азра је снимио 16 музичких албума. Скоро сви су продати у тиражу већем од 100 000 примерака. Укупно је до сада продао више од милион плоча, касета и CD.

Од почетка 90их живи у Утрехту у Холандији. Бави се писањем и превођењем грчких класика.

Извор: srb.news-front
Џони Штулић: Немам ја везе са Хрватском нити је Азра хрватски бенд

Азра, ауторска права, Бранимир Џони Штулић, Југотон, Кроацуја рекордс, манипулација, хрватска
http://www.magacinportal.org/2016/09/13/dzoni-stulic-nemam-ja-veze-sa-hrvatskom-niti-je-azra-hrvatski-bend/
Џони Штулић: Немам ја везе са Хрватском нити је Азра хрватски бенд Џони Штулић: Немам ја везе са Хрватском нити је Азра  хрватски бенд Reviewed by Гладиус on септембар 13, 2016 Rating: 5

Нема коментара:

Омогућава Blogger.